Модуль 9.
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Створили інструменти для підсумкового оцінювання.
Внесли зміни в План вивчення теми.
Почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Модуль 10.
Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань.
Створили презентацію щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
Створили план впровадження теми.
Створили документ для фасилітації.
Обговорили, чому ми навчилися.
Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий