Модуль 3.
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів.
З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів.
Обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів.
Сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Створили електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми.
Модуль 4.
Визначили навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм та враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття.
Навчилися використовувати текстовий редактор для створення опитувальника з дослідження суспільної думки.
Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
Обговорили у парах створені Основні запитання.
Створили презентацію основних ідей навчальної теми.
Обговорили навчальні теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів.
З’ясували вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Сформулювали навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів.
Обговорили і сформулювали Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів.
Сформулювали завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.
Створили електронну таблицю з даними та відповідною діаграмою про результати опитування щодо обраної теми.
Модуль 4.
Визначили навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм та враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття.
Навчилися використовувати текстовий редактор для створення опитувальника з дослідження суспільної думки.
Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.
Обговорили у парах створені Основні запитання.
Створили презентацію основних ідей навчальної теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий