среда, 3 октября 2012 г.

Середа 03.10.12

Модуль 1.
Познайомилися з учасниками тренінгу. Розглянули ряд питань про те, як учні можуть використовувати комп’ютери та Інтернет-технології для підвищення ефективності результатів свого навчання.
Розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.
Сформулювали власні завдання щодо навчання на тренінгу.
Ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів. Заповнили вхідну анкету учасника тренінгу на сайті програмию. Ознайомилися з електронним довідником. В ньому ви знайшли покрокові інструкції, які допомогли набути нових умінь і навичок роботи на комп’ютері. Цей довідник вбудовано до посібника, він доступний в інтернеті. Електронній довідник можна відкривати як з закладки Е-довідник, так і клацаючи на відповідні посилання з конкретною інструкцією в тексті посібника.
Створили папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту, персональну сторінку на вікі-сайті програми, власний блог.
Провели рефлексію власного навчання.

Модуль 2.
Обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології. Розглянули приклади Портфоліо.
Переглянули приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні.
Розглянули шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо.Провели рефлексію задля узагальнення та підведення підсумків про роботу з матеріалами Модуля 2.
Розпочали планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий